Bütün departmanlarınızı bir çatı altında toplayın. Çok çalışmak veya akıllıca çalışmak arasındaki farkı Pegasoft Ultimate ile deneyimleyin.
Pegasoft Ultimate ile Yönetim, stok/depolama, finans, satın alma, lojistik, insan kaynakları gibi birçok departmanınızın verilerini bir programda yöneterek iş akışınızı kolaylaştırın ve şirketinizin üretkenliğini en üst düzeye çıkarın.
Şirketinizdeki görev dağılımını ve bir görev için harcanacak zamanı belirlemek için günlük rutin işlerinizi analiz edebilir bu sayede zamandan ve personel maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz. Sürekli tekrar eden görevleriniz için kurabileceğiniz kişisel otomasyonlar ile ekibinizin zamanını daha etkili kullanabilirsiniz. İleri düzey otomasyon ihtiyaçlarınız için ekibimiz danışmanlık ve yazılım desteği sunacaktır.
Ultimate Kontrol
Pegasoft Ultimate ile bütün departmanlarınızı ve iş süreçlerini birkaç tıklamayla takip edin! Ofisinizden, cep telefonunuzdan ya da istediğiniz her yerden buluta bağlanarak verilerinize erişebilir, işlerinizi takip edebilirsiniz. İşlemlerin hangi kullanıcı(lar) tarafından yapıldığını görebilir, program üzerinden düzenleme isteyebilir, geribildirim yapabilirsiniz. Şirketinize özel görev tanımları belirleyerek, çalışanlarınızın hangi özelliklere ve verilere erişebileceği ile ilgili yetkilendirmeler yapabilirsiniz.
Ultimate Çok Yetenekli
Cari işlemler, müşteri kayıtları, depo kayıtları, raporlar, maliyetler, dağıtım, e-ticaret; tek bir programda şirketinizi yönetmek için bütün araçlar ve fonksiyonlar sistemimizde yer almaktadır.
Pegasoft Ultimate şirketinizin üretkenliğini arttırmak için personelinizin kayıtlarından üretimde kullanacağınız malzeme bilgisine kadar bütün iş sürecini kapsar.